مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 13:202020-12-05سياسي

بازدید سخنگوی دولت از خانه هلال هرندی همزمان با روز جهانی داوطلب


سخنگوی دولت، دبیرکل و رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به مناسبت گرامیداشت روز جهانی داوطلب از خانه هلال هرندی بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی ربیعی امروز در بازدید از خانه هلال هرندی با بیان اینکه اساس و بنیان جمعیت هلال احمر بر اساس فعالیت های داوطلبی شکل گرفته است گفت: به نمایندگی از هیات دولت این روز را به همه داوطلبان و ایرانیانی که با روحیه داوطلبی و همیاری خود در این روزهای سخت در کنار مردم هستند و همچنین اعضای جمعیت هلال احمر تبریک می گوییم.

سخنگوی دولت با بیان اینکه هر جامعه ای بدون داشتن روحیه داوطلبی جامعه ای موفق و پویا نخواهد بود، افزود: ما داوطلبی را یک سازمان نمی دانیم بلکه داوطلبی یک فرهنگ و روحیه و ارزش است که باید بیشتر میان مردم ترویج شود.

ربیعی با تاکید به اینکه هلال احمر یک سازمان معنوی در جامعه است که ارزش های نهفته آن را هنوز به خوبی درک نکردیم، افزود: به همه ایرانیان توصیه می کنیم در توسعه فعالیت های داوطلبی و خیر مشارکت بیشتری داشته باشند، چون اثرش به زندگی ما بر می گردد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه هلال احمر ظرفیت های عظیمی دارد که تنها به پاسخگویی به حوادث اختصاص ندارد، گفت: هلال احمر این آمادگی را دارد تا با استفاده از ظرفیت های داوطلبی به اقشار آسیب پذیر جامعه کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سخنگوی دولت از خانه هلال هرندی همزمان با روز جهانی داوطلب

بازدید سخنگوی دولت از خانه هلال هرندی همزمان با روز جهانی داوطلب