مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 13:052020-12-05اقتصادي

عدم استقبال مردم از طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی/ترخیص تنها 44 هزار موتورسیکلت


رییس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا گفت: ما در کشور حدود 830 هزار موتورسیکلت رسوبی داریم که متأسفانه در طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی از پارکینگ ها کمتر از 30 درصد آنها ترخیص شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمدباقر سلیمی رییس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: جریمه مخدوش کردن پلاک خودرو اگر در حدی باشد که به عنوان جعل و دستکاری در پلاک تلقی شود، وصف مجرمانه دارد و برابر قانون شش ماه تا یک سال حبس در انتظار فرد خاطی است.

وی افزود: اما اگر مخدوش کردن پلاک حکم پوشاندن و یا دستکاری در راستای مخدوش کردن پلاک باشد، پلیس با کد 2047 جریمه می کند و رقمی معادل 61 هزار و 200 تومان جریمه این تخلف است.

سلیمی تصریح کرد: همچنان ممنوعیت خروج پلاک های بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود خودروها با پلاک های غیربومی به این شهرها ادامه دارد و متخلفان اگر از مبدأ شهر قرمز باشند 500 هزار تومان و اگر از مبدأ شهر نارنجی باشند 200 هزار تومان جریمه می شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی از پارکینگ ها گفت: این طرح از 18 آبان شروع شده است؛ ما در کشور حدود 830 هزار موتورسیکلت رسوبی داریم که متأسفانه در این طرح کمتر از 30 درصد آنها ترخیص شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم استقبال مردم از طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی/ترخیص تنها 44 هزار موتورسیکلت

عدم استقبال مردم از طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی/ترخیص تنها 44 هزار موتورسیکلت