مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-05اقتصادي

پلمب فروشگاه زنجیره ای معروف به دلیل تخلف کرونایی در گرگان


فروشگاه زنجیره ای معروف در گرگان به دلیل تخلف کرونایی و توزیع اقلام ضروری بدون رعایت دستورات بهداشتی و ایجاد تجمع در توزیع و فروش اقلام، با نظر مرکز بهداشت پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، از زمان آغاز محدودیت های فعالیت اصناف در استان گلستان به ویژه در گرگان، شاهد ایجاد تجمع و فعالیت برخی از فروشگاه های زنجیره ای بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی بوده ایم.

روزهای گذشته فعالیت این فروشگاه زنجیره ای و تجمع مردم برای خرید از این فروشگاه بدون در نظر گرفته شدن دستورات بهداشتی در فضای مجازی منتشر شد و حتی در محافل عمومی و خصوصی نیز فعالیت این واحد صنفی برای مردم و اصناف تعطیل شده مورد بحث و انتقاد قرار گرفت.

پس از انتشار وضعیت این واحد فروشگاهی، موضوع از طریق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان و مرکز بهداشت استان پیگیری و برخورد لازم انجام و این واحد صنفی پلمب شد.

در بررسی های انجام شده مشخص شد این واحد صنفی چندین بار تذکر کتبی دریافت کرده و متاسفانه به آن ترتیب اثر داده نشده است.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در خصوص پلمب این واحد صنفی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در این مقطع از وضعیت شیوع ویروس کرونا باید تلاش شود هیچگونه تجمعی ایجاد نشود زیرا بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب فروشگاه زنجیره ای معروف به دلیل تخلف کرونایی در گرگان

پلمب فروشگاه زنجیره ای معروف به دلیل تخلف کرونایی در گرگان