مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 11:452020-12-05سياسي

مشکلات به دلیل وجود جریان لیبرال است/ به نفوذی ها حساس باشید


رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه متاسفانه ابتدای انقلاب به جریان لیبرال اعتماد شد، گفت: ما هرچه آسیب خوردیم، بخش عمده آن از این جریان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا زاکانی در نشست مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما که به مناسبت 16 آذر با موضوع جریان شناسی نفوذ در جنبش دانشجویی برگزار شد، گفت: وقتی به جریان دانشجویی توجه می کنید، 2 نماد را در جریان دانشجویی می توانید به زیبایی ببینید.

اول 16 آذر سال 1332 و دوم 13 آبان 1358.

وی افزود: در 16 آذر سال 32 به واسطه اعتراض به حضور نیکسون در کشور و حضورش در دانشگاه تهران که برنامه ریزی شده بود جریان دانشجویی آن جوهره حقیقی خودش را به نمایش گذاشت.

آن زمان حاکمیت ستمشاهی به واسطه سرسپردگی به نظام سلطه، دانشجو را بر علیه خود می شوراند و جریان اصلی دانشجویی قبل از انقلاب علیه حکومت وقت بود.

لذا ویژگی 16 آذر سال 1332 این وجه امتیازش نسبت به سایر حرکات قبل از انقلاب خیلی بارز است.

رییس مرکز پژوهش های مجلس در ادامه با اشاره به روندی که در طی سال های گذشته در جنبش دانشجویی طی شده و همچنین نفوذ برخی جریانات در جنبش دانشجویی، تاکید کرد: به اعتقاد من شناخت جریان نفوذ و جریان استحاله بسیار مهم است و نکته اول اینکه جریان دانشجویی باید این دقت ها را از خودش را آغاز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات به دلیل وجود جریان لیبرال است/ به نفوذی ها حساس باشید

مشکلات به دلیل وجود جریان لیبرال است/ به نفوذی ها حساس باشید