مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 11:302020-12-05بين الملل

وزیرخارجه عراق چرا به بحرین رفته است؟


وزیر خارجه عراق در سفر به منامه با همتای بحرینی خود دیدار کرد و دو طرف بر اهمیت فعالسازی نشست های کمیته مشترک میان عراق و بحرین تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، احمد الصحاف سخنگوی وزیر خارجه عراق طی بیانیه ای با اشاره به سفر روز گذشته فؤاد حسین وزیر خارجه این کشور به بحرین، از دیدار وی با عبدالطیف الزیانی وزیر خارجه بحرین خبر داد.

به نوشته پایگاه خبری المعلومه ، بر اساس بیانیه وزارت خارجه عراق، فؤاد حسین در جریان سفر رسمی به بحرین برای شرکت در نشست گفت وگوی منامه با همتای بحرینی خود دیدار و گفت وگو کرد.

به اعلام الصحاف، وی در این دیدار ضمن ابراز تمایل بغداد برای افزایش همکاری دوجانبه در سطوح مختلف سیاسی، اقتصادی و بهداشتی بر اهمیت فعالسازی نشست های کمیته مشترک و فعال سازی یادداشت تفاهم ویژه رایزنی های سیاسی در چارچوب تقویت روابط میان دو کشور تاکید کرد.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه بحرین، الزیانی نیز در این دیدار ضمن استقبال از سفر همتای عراقی خود به منامه برای این کشور ثبات، امنیت و شکوفایی آرزو و از تقویت روابط دوجانبه و توسعه آن تقدیر کرد.

این سفر وزیر خارجه عراق به بحرین در حالی صورت می گیرد، که دولت این کشور، به همراه امارات، 15 سپتامبر گذشته توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را امضا کردند، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیرخارجه عراق چرا به بحرین رفته است؟

وزیرخارجه عراق چرا به بحرین رفته است؟