مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-05اجتماعي

تعطیلی مراکز تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت قرمز همچنان ادامه دارد


رییس پلیس راهور خراسان رضوی از ادامه تعطیلی مراکز تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت قرمز این استان خبر داد و گفت: فعالیت آموزشگاه های رانندگی در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، حمید رضا دهنوی اظهار کرد: محدودیت های کرونایی در چهار شهر استان از جمله مشهد، سبزوار، خلیل آباد و قوچان که از شهرهای قرمز در سطح استان هستند، تمدید شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی افزود: در این راستا محدودیت و ممنوعیت های اعمال شده در هفته گذشته ادامه دارد و شهروندان گرامی دقت لازم را داشته باشند در صورت تردد از ساعت 21 تا چهار صبح از طریق دوربین های ثبت تخلفات اعمال قانون خواهند شد تعطیلی مراکز تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت قرمز همچنان ادامه دارد  وی با بیان اینکه مراکز تعویض پلاک در سه شهر مشهد، سبزوار، قوچان که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند تعطیل خواهد بود، خاطرنشان کرد: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد از روز شنبه 15 آذر ماه آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

طبق گفته رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی، اعتبار وکالتنامه هایی که از تاریخ اول آذر ماه 99 تا روز بازگشایی مراکز تعویض پلاک منقضی شده به مدت روزهای تعطیل برابر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مراکز تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت قرمز همچنان ادامه دارد

تعطیلی مراکز تعویض پلاک در شهرهای با وضعیت قرمز همچنان ادامه دارد