مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-05اجتماعي

توافق با استانداریها برای لوله کشی گاز منازل 49 هزار مددجو


رییس کمیته امداد از توافق با استانداری های سراسر کشور برای انجام لوله کشی گاز منازل 49 هزار خانواده تحت حمایت خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری برای 34 هزار خانواده مددجو، - رییس کمیته امداد از توافق با استانداری های سراسر کشور برای انجام لوله کشی گاز منازل 49 هزار خانواده تحت حمایت خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری برای 34 هزار خانواده مددجو، حمام احداث خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمرتضی بختیاری با بیان اینکه مسکن در اولویت خدمات کمیته امداد به جامعه هدف است، افزود: در حال حاضر منازل حدود 49 هزار خانواده تحت حمایت نیازمند انجام لوله کشی گاز است که با توجه به فرا رسیدن فصل سرما، به دنبال انجام این خدمت برای مددجویان در سریع ترین زمان ممکن هستیم.

وی با اشاره به توافق این نهاد با استانداری های سراسر کشور برای تعمیر و اصلاح مسکن مددجویان، ادامه داد: 39 هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد از سرویس بهداشتی مناسب برخوردار نیستند که در قالب این تفاهم نامه علاوه بر لوله کشی گاز، برای همه این خانواده ها سرویس بهداشتی مناسب احداث خواهد شد.

رییس کمیته امداد اضافه کرد: همچنین 34 هزار خانواده مددجو فاقد حمام هستند که با توجه به شرایط شیوع کرونا و لزوم رعایت استانداردهای بهداشتی، ساخت حمام برای مددجویان در اولویت قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق با استانداریها برای لوله کشی گاز منازل 49 هزار مددجو

توافق با استانداریها برای لوله کشی گاز منازل 49 هزار مددجو