مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-05فناوري

110 روستای همدان فاقد پوشش اینترنت/ محدودیت تأمین تجهیزات


مدیرکل ارتباطات و فناوری استان همدان با تأکید بر اینکه 110 روستای استان همدان فاقد پوشش اینترنت بوده و یا اینترنت نامطلوب دارند، گفت: محدودیت در تأمین تجهیزات 3G و 4G باعث شده مشکل این روستاها برطرف نشود.

- ایسنا/همدان مدیرکل ارتباطات و فناوری استان همدان با تأکید بر اینکه 110 روستای استان همدان فاقد پوشش اینترنت بوده و یا اینترنت نامطلوب دارند، گفت: محدودیت در تأمین تجهیزات 3G و 4G باعث شده مشکل این روستاها برطرف نشود.

مجبتی ساکی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بحث ایجاد شبکه در 110 روستای استان به اپراتور همراه اول ابلاغ شده است، اظهار کرد: سایت ها در همدان موجود است و فقط باید تجهیزات از نسل دو به نسل سه ارتقاء یابد و در صورتی که اپراتور بتواند تجهیزات را وارد کند، مشکل اینترنت روستاها حل خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان همدان با اشاره به اینکه رفع مشکل اینترنت روستاها در برنامه وزارت ارتباطات قرار دارد، تصریح کرد: رفع مشکل اینترنت 110 روستای استان بستگی به تأمین تجهیزات دارد.

وی با بیان اینکه اکثر این روستاها فقط پوشش تلفن همراه داشته و پوشش ADSL و تلفن ثابت ندارند، خاطرنشان کرد: این روستاها به غیر از پوشش تلفن همراه هیچ پوشش دیگری ندارند که باید سایت را ارتقاء داد و برای ارتقاء نیاز به تجهیزات 3G و 4G داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 روستای همدان فاقد پوشش اینترنت/ محدودیت تأمین تجهیزات

110 روستای همدان فاقد پوشش اینترنت/ محدودیت تأمین تجهیزات