مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:002020-12-05سياسي

مشکل مخابرات و آنتن دهی تلفن همراه در رفسنجان برطرف می شود


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدارش با معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در این دیدار مقرر شد فیبر و کابل مورد نیاز شهرستان رفسنجان تأمین شود و مشکلات مخابرت و آنتن دهی تلفن همراه برطرف شود.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدارش با معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در این دیدار مقرر شد فیبر و کابل مورد نیاز شهرستان رفسنجان تأمین شود و مشکلات مخابرت و آنتن دهی تلفن همراه برطرف شود.

حجت الاسلام دکتر حسین جلالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خصوصی سازی یکی از مواردی است که ضربه بزرگی بر پیکره مخابرات وارد کرده و مانع توسعه شده است که مجلس با تحقیق و تفحص در این زمینه در پی اتخاذ تصمیم بهتری است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط کرونایی موجب شده از مخابرات و اینترنت استفاده بیشتری صورت گیرد، تصریح کرد: در روستاهای شهرستان رفسنجان برخی از والدین مجبورند برای بهره مندی از اینترنت، با حضور در خیابان های اصلی تکالیف فرزندان شان را ارسال یا دریافت کنند.

حجت الاسلام جلالی به روز شدن واگذاری تلفن ثابت، ارتقاء سرعت اینترنت به خصوص در روستاها و حذف نقاط کور آنتن دهی تلفن همراه را مطالبه جدی مردم دانست و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل مخابرات و آنتن دهی تلفن همراه در رفسنجان برطرف می شود

مشکل مخابرات و آنتن دهی تلفن همراه در رفسنجان برطرف می شود