مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-05اجتماعي

فرمانداران استان کرمان در حالت آماده باش باشند


توجه به هشدارهای هواشناسی و آمادگی ستاد بحران در کاهش خسارت و تلفات بسیار تاثیرگذار است و فرمانداران باید آمادگی شهرستان خود را از سطح هشدار بالاتر ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی زینی وند، صبح شنبه در جلسه مدیریت بحران استان کرمان بیان داشت: با توجه به ورود سامانه بارشی نسبتاً شدید به استان و هشدارهای سازمان مدیریت بحران کشور فرمانداری ها باید 100 در صد آمادگی کامل در این خصوص داشته باشند.

وی افزود: طی دو سال اخیر وقوع سیل و حوادث ناشی از بارندگی ها بیش از پیش بینی هواشناسی بوده و تقریباً در هر دو مورد غافلگیر شده ایم.

استاندار کرمان گفت: توجه به هشدارهای هواشناسی و آمادگی ستاد بحران می تواند در راستای کاهش خسارت و تلفات بسیار مهم باشد ضمن اینکه فرمانداری ها باید آمادگی شهرستان خود را بیشتر از سطح هشدار اعلام شده بالا ببرند.

زینی وند تصریح کرد: در حال حاضر باید سطح آمادگی و نقاط حادثه خیز استان را به شکلی ببینیم و برنامه ریزی کنیم تا شاهد رخ دادن اتفاقی نباشیم همچنین مدیریت در صحنه نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی گفت: معمولاً مناطق کویری با 30 میلیمتر بارندگی دچار آب گرفتگی و در پی آن اخلال در زندگی مردم می شود بنابراین در حوزه شهرداری ها به ویژه ورودی های شهر باید آمادگی کامل داشته باشیم ضمن اینکه جهاد کشاورزی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران استان کرمان در حالت آماده باش باشند

فرمانداران استان کرمان در حالت آماده باش باشند