مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-05اقتصادي

بانک آینده؛ برنده جایزه 2020 موسسه جهانی بنکر


هیات داوران موسسه بین المللی بنکر درنشست سالانه خود در لندن، بانک آینده را بخاطر ارایه خدمات و نوآوری در عرصه خدمات بانکی و همچنین انجام مسئولیتهای اجتماعی از جمله مقابله با کرونا و ایجاد اشتغال، - هیات داوران موسسه بین المللی بنکر درنشست سالانه خود در لندن، بانک آینده را بخاطر ارایه خدمات و نوآوری در عرصه خدمات بانکی و همچنین انجام مسئولیتهای اجتماعی از جمله مقابله با کرونا و ایجاد اشتغال، به عنوان بانک سال جمهوری اسلامی ایران انتخاب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام بانک آینده، امسال مراسم برگزیدگان صنعت بانکداری 2020 جهان، به دلیل شیوع بیماری کرونا به شکل مجازی، با حضور مدیران عامل بانک های مهم جهان از قاره های آسیا، آفریقا، اروپا و آمریکا در لندن برگزار شد.

از ایران هم بانک آینده به دلیل حرکت موثر و مبتکرانه در ایجاد نقاهتگاه سه هزار تختخوابی در ایران مال جایزه گرفت، موسسه بین المللی بنکر این جایزه را از حدود صد سال پیش یعنی 1926 میلادی به بانکها و موسسات مالی برتر جهان اعطا می کند.

امسال به دلیل شرایط کرونایی ایجاد نقاهتگاه سه هزار تختخوابی در ایران مال از موسسات تحت پوشش بانک آینده، ابعاد جهانی پیدا کرد و حدود سی رسانه بین المللی و اغلب رسانه های ایران آن را مبتکرانه و موثر دانستند و بطور کامل پوشش دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک آینده؛ برنده جایزه 2020 موسسه جهانی بنکر

بانک آینده؛ برنده جایزه 2020 موسسه جهانی بنکر