مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-05سياسي

همکاریهای علمی و دانشگاهی ایران و عراق گسترش می یابد


وزیر آموزش و پژوهشهای علمی و تکنولوژی عراق در دیدار با غلامرضا اباذری، گسترش همکاریهای علمی و دانشگاهی را در سطح بین الملل دانست و سیر همکاری های دوجانبه بین دوکشور را مثبت ارزیابی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا اباذری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد در محل وزارت علوم و تکنولوژی عراق با وزیر آموزش و پژوهشهای علمی و تکنولوژی، نبیل کاظم عبدالصاحب دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار نبیل کاظم عبدالصاحب ضمن خوش آمدگویی به رایزن فرهنگی کشورمان ، اراده وزارت علوم عراق را بر گسترش همکاریهای علمی و دانشگاهی در سطح بین الملل دانست و سیر همکاری های دوجانبه بین دوکشور را مثبت ارزیابی کرد.

حجت الاسلام غلامرضا اباذری ضمن تشکر از وزیر علوم و تکنولوژی کشور عراق از همکاری های صورت گرفته در حوزه های مختلف علمی و دانشگاهی بین دو کشور، به تقویت روابط بیش از پیش تاکید کرد.

در ادامه اباذری از غسان حمید ، حازم باقر ، علاء و موسی برای برگزاری جلسه وبینارپیشین با مسئولین وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران که در 11 محور انجام شد قدردانی کرد.

در این جلسه از طرف وزارت علوم جمهوری اسلامی ایران، پرفسور حسین سالار املی قائم مقام وزیر در امور بین الملل وزارت علوم ، عبدالحمید علیزاده معاون مرکزهمکاری های علمی بین المللی وزارت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاریهای علمی و دانشگاهی ایران و عراق گسترش می یابد

همکاریهای علمی و دانشگاهی ایران و عراق گسترش می یابد