مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-05سياسي

مصوبه هسته ای مجلس به زیان مصالح ملی نیست/ منافع ملی قربانی اغراض جناحی قرار نگیرد


دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: قانون «اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها و صیانت از حقوق مردم»، مسئله خاصی به زیان مصالح ملی ایجاد نمی کند.

- دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها و صیانت از حقوق مردم ، مسئله خاصی به زیان مصالح ملی ایجاد نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با انتشار بیانیه ای، توضیحاتی را پیرامون حاشیه سازی هایی که طی روزهای اخیر پیرامون تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق مردم ایجاد شده است ارائه کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: حدود دو ماه قبل کلیات طرح مجلس که مراحلی از آن طی شده بود توسط ریاست محترم مجلس به شورای عالی امنیت ملی ارائه و شورا نیز ضمن استقبال از اصل موضوع، ملاحظاتی را نسبت به جوانبی از آن ارائه و جمع بندی کرد.

جمع بندی شورای عالی در مورد این طرح مورد تصویب قرار گرفت و پس از طی مراحل به عنوان مصوبه شورا ابلاغ گردید.

در مصوبه شورا از مجلس خواسته شده بود در بررسی و تدوین نهایی طرح با دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و وزارت امور خارجه نیز تعامل و همفکری شود.

در چارچوب اجرای مصوبه شورای عالی، نمایندگان ریاست محترم مجلس و کمیسیون امنیت ملی نهاد قانون گذاری کشور در چند مرحله رایزنی ها و ارجاعاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه هسته ای مجلس به زیان مصالح ملی نیست/ منافع ملی قربانی اغراض جناحی قرار نگیرد

مصوبه هسته ای مجلس به زیان مصالح ملی نیست/ منافع ملی قربانی اغراض جناحی قرار نگیرد