مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-05اقتصادي

هشدار؛ عادی انگاری باز هم وضعیت البرز را قرمز می کند


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز گفت: اگر مردم شرایط را عادی تلقی کنند؛ شاید دوهفته دیگر دوباره به وضعیت قرمز برسیم، دو هفته پیش رو حساس است و میزان اثرگذاری آموزش ها و رعایت موارد بهداشتی توسط مردم مشخص می شود.

- علیرضا سلیمانی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اجرای دوهفته ای طرح محدودیت های هوشمند در کشور و البرز، گفت: در حال حاضر شاهد کاهش آمار مراجعان و تعداد افراد بستری در بیمارستان های البرز هستیم وتعداد بیماران بستری روزانه عددی  بین 120 تا 140 نفر  نسبت به دو هفته گذشته کمتر است.

  وی افزود: کاهش ورودی بیمار در بیمارستان های مهم چشمگیر است و وضعیت البرز  بر اساس طرح جامع محدودیت ها، از قرمز به نارنجی رسید که این امر جز با همکاری مردم به ویژه  کسبه میسر نبود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز، با بیان اینکه در وضعیت نارنجی شاهد کاهش محدودیت ها در البرز خواهیم بود، افزود: با توجه به شرایط کرونایی، در برخی کشورها فعالیت های شغلی در یک بازه زمانی 3 تا 4 ماهه تعطیل شد اما در کشور ما و بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، با توجه به اهمیت معیشت مردم، طرح محدودیت های هوشمند، طراحی شد که طبق آن بر اساس عملکرد دو هفته ای در هر شهر، محدودیت ها اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار؛ عادی انگاری باز هم وضعیت البرز را قرمز می کند

هشدار؛ عادی انگاری باز هم وضعیت البرز را قرمز می کند