مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-05اجتماعي

مه شدید در جاده های کردستان/کاهش دید افقی به کمتر از 50 متر


مدیر مرکز مدیریت راه های استان کردستان گفت: مه گرفتگی جاده های مواصلاتی استان را در برگرفته و دید افقی در مسیرهایی همچون سقز و بانه به کمتر از 50 متر رسیده است.

- دانش زندی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به علت برودت هوا و یخبندان در منطقه شاهد بروز پدیده مه گرفتگی طی چند روز اخیر بوده ایم و در روزهای گذشته دید افقی در بیشتر جاده های مواصلاتی استان به زیر 200 متر رسید.

وی افزود: امروز نیز از اولین دقایق صبح تاکنون شاهد مه گرفتگی شدید در جاده های مواصلاتی استان هستیم و شدت مه گرفتگی نسبت به روزهای گذشته در برخی مناطق بیشتر است.

زندی اعلام کرد: هم اکنون در محور سقز به بانه شاهد مه گرفتگی شدید و کاهش دید افقی رانندگان به کمتر از 50 متر هستیم و در محورهای دیواندره به بیجار و دیواندره به سقز نیز دید افقی به کمتر از 200 متر رسیده است.

مدیر مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان خاطرنشان کرد: در مسیرهای سنندج به دهگلان، سنندج به مریوان و سنندج به دیواندره نیز دید افقی به کمتر از 400 متر رسیده است.

زندی اظهار کرد: براساس پیش بینی های هواشناسی و به دلیل پایداری این سیستم دمایی در استان باید شاهد بروز مه گرفتگی در برخی مناطق استان تا ظهر فردا باشیم، لذا از رانندگانی که قصد تردد در جاده های مواصلاتی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مه شدید در جاده های کردستان/کاهش دید افقی به کمتر از 50 متر

مه شدید در جاده های کردستان/کاهش دید افقی به کمتر از 50 متر