مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:002020-12-05پزشكي

نسبت به درد قفسه سینه و تپش ناگهانی قلب هشیار باشید


متخصص قلب و عروق و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه همه افراد باید نسبت به درد در قفسه سینه و تپش ناگهانی قلب هشیار باشند، - حامد طلاکوب، متخصص قلب و عروق و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: مصرف داروهای قلبی وعروقی به هیچ عنوان سبب تشدید بیماری کرونا نمی شود و این یک باور اشتباه است.

متخصص قلب و عروق و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز در رابطه با اینکه بیماران قلبی و عروق با دیدن چه علائمی به ابتلا به کرونا مشکوک شوند، اضافه کرد: تمام بیماران قلبی و عروقی باید داروهای خود را به صورت مرتب مصرف کنند و حتی کنترل بیشتری روی بیماری خود داشته باشند.

این پزشک متخصص تصریح کرد: افراد مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی بیشتر مستعد ابتلا به کرونا هستند و مرگ و میر ناشی از کرونا در آنان بیشتر دیده می شوند پس این افراد باید در صورت وجود علائمی چون درد قفسه سینه، تنگی نفس که علامت مشترک بیماری های قلبی و ریوی است، تپش قلب و ضعف و بی حالی شدید و بی هوش شدن ناگهانی سریعا به مراکز درمانی منتقل شوند.

وی یادآور شد: بیماری کرونا نیز ممکن است سبب بروز تظاهرات قلبی در افراد شود، این تظاهرات ممکن است در سیر بیماری کرونا ایجاد شود و یا در برخی موارد علائم قلبی زودتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به درد قفسه سینه و تپش ناگهانی قلب هشیار باشید

نسبت به درد قفسه سینه و تپش ناگهانی قلب هشیار باشید