مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 04:552020-12-05اجتماعي

اعزام 84 گروه جهادی به شهرهای درگیر با آبگرفتگی در بندرماهشهر


از ابتدای آبگرفتگی ها تاکنون در سه شهر ماهشهر، چمران و بندر امام خمینی 84 گروه جهادی به منطقه اعزام شدند و در کنار مردم مشغول به انجام خدمت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماهشهر، سرهنگ کریم بابایی فرمانده سپاه ماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از بارش باران های اخیر شاهد آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی در شهرهای ماهشهر، چمران و بندر امام خمینی(ره) بودیم.

وی افزود: از همان ساعات ابتدایی بسیجیان و گروه های جهادی به منطقه اعزام شدند و در بندر ماهشهر و چمران به دلیل داشتن زیرساخت های مناسب تر نسبت به بندر امام خمینی(ره) ظرف 24 ساعت مشکل آبگرفتگی مرتفع شد.

فرمانده سپاه ماهشهر گفت: از ابتدای آبگرفتگی ها تاکنون در این سه شهر 84 گروه جهادی به منطقه اعزام شدند و در کنار مردم مشغول به انجام خدمت هستند.

وی ادامه داد: بسیجیان در این سه شهر با ورود به منازل اقدام به انجام اموری مثل شستن فرش، انتقال مردم به محل اسکان، پخت و توزیع غذا شدند و وضعیت در بندر ماهشهر و چمران تقریبا به یک حالت تثبیت شده رسید.

بابایی تصریح کرد: باتوجه به بارش 170 میلیمتری باران در بندر ماهشهر که رقمی کم سابقه طی سال های اخیر است و ضعف در سیستم فاضلاب و دفع آب های سطحی خوزستان سپاه ولیعصر(عج) استان با حضور سردار شاهوارپور اقدام به استقرار پمپ های بزرگ 80 اینچی و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 84 گروه جهادی به شهرهای درگیر با آبگرفتگی در بندرماهشهر

اعزام 84 گروه جهادی به شهرهای درگیر با آبگرفتگی در بندرماهشهر