مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 22:402020-12-04سياسي

واکنش دادستان به استفاده از «مانکن های زنده خانم» در کرمانشاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهرام کرمی در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار عکس هایی در فضای مجازی که در آن مغازه ای در کرمانشاه از مانکن های زنده خانم برای تبلیغات خود استفاده کرده است اظهار داشت: - واکنش دادستان به استفاده از مانکن های زنده خانم در کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به استفاده یک مغازه از مانکن های زنده در کرمانشاه گفت: حکم دستگیری صاحب مغازه و مانکن ها صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، شهرام کرمی در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار عکس هایی در فضای مجازی که در آن مغازه ای در کرمانشاه از مانکن های زنده خانم برای تبلیغات خود استفاده کرده است اظهار داشت: متأسفانه در تصاویر منتشر شده یک مغازه عرضه لباس در یکی از پاساژهای کرمانشاه از زنان بدون حجاب اسلامی برای تبلیغات و کسب درآمد بیشتر به شکل مانکن های زنده پشت ویترین استفاده کرده است.

وی عنوان کرد: همچنین این مغازه در اقدامی دیگر داخل محوطه یکی از بناهای تاریخی استان که نزد مردم کرمانشاه اهمیت مذهبی بالایی دارد، با استفاده از یک مدلینگ زن بی حجاب تبلیغاتی برای پوشاک خود داشته است.

کرمی این اقدام را خلاف قوانین، عرف و شرع اسلامی دانست و افزود: این نوع تبلیغات غیر اسلامی و غیرانسانی احساسات خانواده های شهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دادستان به استفاده از «مانکن های زنده خانم» در کرمانشاه

واکنش دادستان به استفاده از «مانکن های زنده خانم» در کرمانشاه