مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 19:152020-12-04اجتماعي

برنامه مدرسه تلویزیونی در اولین روز هفته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کرونا همچنان در حال تاختن است و باید برای مقابله با آن، مراقبت های لازم را انجام داد؛ شست وشوی مداوم دست ها، - جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه که فردا 15 آذر از طریق شبکه های آموزش، چهار و قرآن پخش می شود، اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کرونا همچنان در حال تاختن است و باید برای مقابله با آن، مراقبت های لازم را انجام داد؛ شست وشوی مداوم دست ها، رعایت فاصله اجتماعی و ماسک زدن، سه اقدامی است که مسؤولان حوزه سلامت بر آن تأکید دارند.

در چنین شرایطی، مدارس در مناطق مختلف با محدودیت های کرونایی مواجه است و آموزش ها به صورت مجازی و تلویزیونی ادامه می یابد؛ برنامه های تلویزیونی تحت عنوان مدرسه تلویزیونی ایران از 3 شبکه آموزش، چهار و قرآن پخش می شود.

برنامه فردا 15 آذر دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه به شرح زیر است: * شبکه آموزش ساعت 7:45 تا 8 آموزش درس تربیت بدنی * فنی و حرفه ای و کاردانش ساعت 8 تا 8:30 استاندارد نقاشی چهره - رشته چهره سازی - پایه 11 -شاخه کاردانش ساعت 8:30 تا 9 ترسیم دیتیل های اجرایی ساختمان - رشته نقشه کشی ساختمان و معماری داخلی - پایه 11و12 - شاخه کاردانش ساعت 9 تا 9:30 آموزش اتوکد - رشته نقشه کشی ساختمان و معماری داخلی - پایه 10 - شاخه کارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه مدرسه تلویزیونی در اولین روز هفته

برنامه مدرسه تلویزیونی در اولین روز هفته