مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 19:102020-12-04سياسي

لزوم اتحاد دولت و مجلس در حل مشکلات معیشتی مردم


یکی از اولویت های امروز جامعه وحدت مسؤولان و سران سه قوه و تلاش آنها برای مهار تورم و پیگیری مطالبات مردم است.

- حجت الاسلام یدالله زمانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، ترور شهید دکتر محسن فخری زاده را نشانه دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران و بیانگر خیانت صهیونیست ها و عوامل داخلی آن ها دانست و گفت: ضمن محکوم نمودن این خیانت به تبعیت از رهبر معظم انقلاب، خواهان انتقام خون شهید و تداوم راه علمی و تحقیقاتی او هستیم.

امام جمعه شلمزار افزود: یکی از اولویت های امروز جامعه وحدت مسؤولان و سران سه قوه و تلاش آنها برای مهار تورم و پیگیری مطالبات مردم است.

وی اضافه کرد: انتظار می رود دولت و مجلس در کنار یکدیگر به امور مهم بپردازند و از رفتارهایی که باعث بدبینی مردم می شود خودداری کنند.

زمانی در ادامه، روز جهانی معلولان را فرصتی مناسب برای رعایت حرمت و شخصیت این قشر از جامعه و ارائه خدمت بهتر به آن ها دانست.

وی، دعا را بهترین درمان بدون هزینه در هنگام آسایش دانست و گفت:گر انسان در زمان آسایش و خوشی به یاد خداوند باشد و او را بخواهد هنگام سختی و مشکلات نیز خداوند متعال به کمک او می آید.

امام جمعه شلمزار اضافه کرد: رعایت آداب و شرایط دعا، تلاش، حرکت و از همه مهم تر داشتن کسب و کار پاک و درآمد حلال می تواند به استجابت دعا کمک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اتحاد دولت و مجلس در حل مشکلات معیشتی مردم

لزوم اتحاد دولت و مجلس در حل مشکلات معیشتی مردم