مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 18:152020-12-04سياسي

آخرین رنگ بندی کرونایی در استان سمنان/ چگونگی اعمال محدودیت ها در هفته آینده


سخنگو و جانشین رییس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان دقایقی پیش آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی و چگونگی اعمال محدودیت ها در هفتهٔ آینده را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حبیب الله خجسته پور جمعه شب در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام آخرین وضع رنگ بندی کرونا یی و چگونگی اعمال محدودیت ها در هفتهٔ آتی گفت: با توجه به رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به جز شهرستان میامی که در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته است، سایر شهرستانهای استان در وضعیت رنگ بندی نارنجی بوده و محدودیت های کرونایی از 15 آذر لغایت 21 آذرماه 1399 نیز بر اساس رنگ جدید اعمال خواهد شد.

خجسته پور گفت: بر اساس مقررات و ضوابط اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در شهرستان میامی با وضعیت رنگ بندی زرد، فعالیت مراکز تجاری، بازرگانی و خدماتی شامل گروه های یک، دو و سه در طی هفتهٔ آتی مجاز و فعالیت گروه چهار همچنان ممنوع است.

وی اضافه کرد: فعالیت های تجاری، بازرگانی و خدماتی در هفت شهرستان دیگر استان با وضعیت رنگ بندی نارنجی صرفاً برای گروه های شغلی یک و دو مجاز بوده و گروه های سه و چهار حق فعالیت در طی هفته آتی را نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین رنگ بندی کرونایی در استان سمنان/ چگونگی اعمال محدودیت ها در هفته آینده

آخرین رنگ بندی کرونایی در استان سمنان/ چگونگی اعمال محدودیت ها در هفته آینده