مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 17:552020-12-04اقتصادي

برخورداری بیش از 4 هزار نفر از بیمه بیکاری مشاغل در خراسان شمالی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: از مجموع 6300 نفر که در سامانه کارا ثبت نام کرده اند 4600 نفر توانستند از بیمه بیکاری مشاغل استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی احمد برادران اظهار کرد: 55 درصد از واحدهای صنفی استان که خدمات ضروری ارائه می دهند مشمول فعالیت هستند.

وی گفت: از مجموع 6300 نفر که در سامانه کار ثبت نام کرده اند 4600 نفر توانستند از بیمه بیکاری مشاغل استفاده کنند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی در ارتباط با سیاست های دولت برای کاهش آسیب های ناشی از اعمال محدودیت های اصناف نیز تصریح کرد: سیاست در قالب بسته های حمایتی در حوزه ارائه تسهیلات، تأمین اجتماعی، اقتصاد و دارایی و چک های برگشتی در ستاد ملی کرونا مصوب شده است.

وی در خصوص عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف نیز افزود: تمام واحدها و مشاغلی که فعالیت دارند ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و مردم می توانند واحدهای صنفی متخلف را گزارش دهند حتی در هفته گذشته با موارد تخلف نیز برخورد شده است.

برادران با اشاره به اینکه ساعات پخت نانوایی ها نیز افزایش یافته، اظهار داشت: سهمیه 15 نانوایی در سطح استان افزایش یافته تا شاهد تجمع مردم نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری بیش از 4 هزار نفر از بیمه بیکاری مشاغل در خراسان شمالی

برخورداری بیش از 4 هزار نفر از بیمه بیکاری مشاغل در خراسان شمالی