مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 17:552020-12-04سياسي

آسیب شناسی مشکلات فارس با رویکردی جهادی


تشکل فرهنگیان ولایتمدار فارس با رویکردی جهادی و با هدف اصلاح امور جامعه به آسیب شناسی مشکلات استان و شیراز پرداخته و در زمینه های مختلف اجتماعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، تشکل فرهنگیان ولایتمدار فارس، بیانیه ای با محوریت شورای شهر ، مجلس شهری ارائه نموده است.

در متن این بیانیه آمده است: بسمه تعالی سلام بر شما مردم فرهیخته و انقلابی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) نیک مستحضرید که در قانون اساسی، شوراهای شهر و روستا یکی از موارد اتکاء نظام به آراء عمومی مردم (اصل 39 ) و نیز یکی از ارکان تصمیم گیری کشور (اصل 7 )تعریف شده است.

طبق دستور قرآن کریم : وامرهم شوری بینهم و شاورهم فی الامر شوراها مجلس شورای اسلامی،شورای استان، شهرستان، شهر، محل، بخش، روستا و نظایر اینها از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشورند .

(اصل 7قانون اساسی) در مورد فلسفه وجودی شوراها در قانون اساسی آمده است : برای پیشبرد سریع برنامه های اجتماعی اقتصادی عمرانی بهداشتی فرهنگی آموزشی و سایر امور رفاهی از طریق همکاری مردم با توجه به مقتضیات محلی، اداره امور هر روستا، شهر و .

با نظارت شورایی به نام شورای شهر و روستا و.

صورت می گیرد که اعضای آن را مردم همان محل انتخاب می کنند (اصل 100) در این اصل از قانون اساسی چند نکته جلب توجه می کند: 1) هدف پیشرفت سریع کارها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب شناسی مشکلات فارس با رویکردی جهادی

آسیب شناسی مشکلات فارس با رویکردی جهادی