مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 17:252020-12-04بين الملل

آغاز بهانه جویی سعودی ها برای بمباران فرودگاه صنعاء


یکی از وزیران دولت مستعفی یمن که در ریاض مستقر است، حملات به فرودگاه بین المللی صنعاء را اینگونه توجیه کرد که از این فرودگاه برای اهداف نظامی و تروریستی استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن (مستقر در ریاض) مدعی شد که دولت نجات ملی این کشور (مستقر در صنعاء) از فرودگاه صنعاء برای اهداف نظامی استفاده می کند.

او  در گفت وگو با سایت سبأ (متعلق به دولت مستعفی) جمعه شب با هدف مقدمه چینی جهت حملات جدید به فرودگاه صنعاء، مدعی شد که نیروهای انصارالله از این فرودگاه برای آموزش نظامی استفاده می کنند و نیروهایی از حزب الله و ایران در این فرودگاه حضور دارند.

معمر الریانی نیروهای انصارالله را که در دولت نجات ملی مشارکت دارند، متهم کرد که فرودگاه بین المللی صنعاء را به محلی برای انبار تسلیحات و ساخت و توسعه این تسلیحات تبدیل کرده اند.

فرودگاه صنعاء از ابتدای حمله ائتلاف سعودی به یمن از فعالیت افتاده و هرگونه ورود و خروج به این فرودگاه باید با موافقت این ائتلاف صورت بگیرد.

  اخیراً این ائتلاف این فرودگاه در چند نوبت هدف حملات هوایی و گاهی نیز موشکی خود قرار داده است.

دولت منصور هادی که مورد حمایت عربستان سعودی و ریاض نشین است، با طرح این ادعاها به دنبال بهانه تراشی به این فرودگاه و از ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بهانه جویی سعودی ها برای بمباران فرودگاه صنعاء

آغاز بهانه جویی سعودی ها برای بمباران فرودگاه صنعاء