مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 03:352020-12-04سياسي

بودجه 1400 سنتی است/ دولت اعتقادی به اصلاح ساختار بودجه ندارد


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه بودجه سال 1400 یک بودجه سنتی است و دولت هیچ اعتقادی به اصلاح ساختار بودجه ندارد.

- جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به لایحه بودجه سال 1400، گفت: به اعتقاد بنده، بودجه 1400 یکی از چالش برانگیزترین بودجه های کشور خواهد بود چرا که این بودجه انتقال دو دولت را به همراه دارد و دولت روحانی نشان داده که نه تنها با مجلس تقابل دارد، بلکه با دولت بعدی هم از حالا می خواهد مبارزه کند.

وی با انتقاد از عدم حضور رییس جمهور در مجلس برای ارائه لایحه بودجه سال آینده، افزود: همواره رؤسای جمهور جهت ارائه لایحه بودجه در مجلس حضور می یافتند، درباره مفاد لایحه بودجه به مردم گزارش می دادند و بر این اساس لازم بود که روحانی برای توضیح درباره بودجه سال آینده در مجلس حاضر می شد و جهت گیری این بودجه را برای مردم واکاوی می کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایط فعلی که مردم با شرایط سخت معیشتی دست و پنجه نرم می کنند، لازم بود که رییس جمهور برای توضیح مفاد لایحه بودجه سال آینده در مجلس حاضر می شد تا بلکه مردم امیدوار شوند و بدانند که دولت در سال آینده برای حمایت معیشتی از آنان چه برنامه ای دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 1400 سنتی است/ دولت اعتقادی به اصلاح ساختار بودجه ندارد

بودجه 1400 سنتی است/ دولت اعتقادی به اصلاح ساختار بودجه ندارد