مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 18:052020-12-03اقتصادي

کاهش 32 درصدی مراجعات به مراکز منتخب کرونا در مشهد


قائم مقام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: میزان مراجعات مردم به مراکز منتخب کرونا در هفته جاری به نسبت هفته گذشته 32 درصد کاهش یافته و از دو هزار و 500 نفر به یک هزار و 700 نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، سیدمحمدکاظم فرهمند اظهارکرد: در هفته اول آذر ماه امسال دو هزار و 500 نفر به مراکز منتخب کرونا مراجعه کردند که این میزان در هفته دوم این ماه با کاهش 32 درصدی به یک هزار و 700 نفر رسیده است.

قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: از ابتدای آذر ماه تاکنون روزانه به طور متوسط حدود 100 واحد صنفی به دلیل بی توجهی به محدودیت ها پلمب شده است و گرچه این کار خوشایند ما نیست، اما ناچار به اعمال قانون به دلیل بی توجهی ها هستیم.

وی با بیان اینکه تلاش مدافعان سلامت با همکاری همه جانبه مردم به نتیجه می رسد، بیان کرد: اگر مردم همکاری کنند به وضعیت مطلوب می رسیم و می توانیم پایان محدودیت ها را اعلام کنیم، گرچه این اعلام هم به معنای پایان بحران کرونا نبوده و نیست، زیرا اگر باز هم بی توجهی ها تداوم یابد موج های جدید از راه می رسد.

فرهمند تصریح کرد: طبق آخرین دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت های مشاغل و تردد در شهرهای قرمز یک هفته تمدید شده و فعالیت و تردد در این شهرها پس از ساعت 21


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 32 درصدی مراجعات به مراکز منتخب کرونا در مشهد

کاهش 32 درصدی مراجعات به مراکز منتخب کرونا در مشهد