مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 18:052020-12-03اقتصادي

بررسی مصوبات سفر به یزد/ رفع تصرف 416 هکتار از راضی ملی استان یزد


رییس کل دادگستری استان یزد از رفع تصرف از 416 هکتار از اراضی ملی استان یزد در سال جاری به ارزش بیش از 5 هزار و 381 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو عدم ثبات بازار با چالش هایی در این حوزه روبرو هستیم.

دهشیری با اشاره به تاکیدات رییس قوه به بحث تولید و اشتغال در سفر به استان عنوان کرد: کارخانه شیشه اردکان از صنایع دارای مشکل با یکی از ادارات متولی زمین بود که در حاشیه سفر و در بازدید میدانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، حل مشکل این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با شکایت یکی از ادارات استان حکم خلع ید در زمینه 50 هکتار از اراضی واگذاری به این شرکت صادر شد که در صورت عملیاتی شده آن زمینه بیکاری حدود هزار و 600 کارگر به صورت مستقیم و نابودی 10 هزار اشتغال به صورت غیر مستقیم فراهم می شد اما با تاکید ریاست قوه، پیگیری دادگستری و همراهی مجموعه مدیران ارشد اجرایی استان، مشکل زمین این مجموعه تولید عظیم رفع شد و بلافاصله مدیرعامل شرکت نسبت به خرید چند خط تولیدی اقدام که مقرر شد 500 شغل تا پایان سال فراهم کند.

حکل مشکل فولاد میبد رییس کل دادگستری استان یزد، حل مشکل فولاد میبد را از دیگر دستاوردهای سفر رییس قوه قضاییه به استان اعلام کرد و گفت: این شرکت پس از واگذاری به یکی از مفسدان مطرح به تعطیلی کشانده شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مصوبات سفر به یزد/ رفع تصرف 416 هکتار از راضی ملی استان یزد

بررسی مصوبات سفر به یزد/ رفع تصرف 416 هکتار از راضی ملی استان یزد