مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 15:552020-12-03حوادث

سیگنال نجات از مخفیگاه مخوف!


سرکردگان یک شرکت هرمی که جوانان جویای کار را به بهانه استخدام، به مشهد می کشاندند و سپس با حبس کردن آن ها در یک منزل مسکونی، اقدام به اخاذی های میلیونی برای عضویت در شرکت های هرمی می کردند، در پی تماس پیامکی یکی از طعمه ها با پلیس 110، در چنگ قانون گرفتار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماجرای رهایی گروگان های سرکردگان یک شرکت هرمی در مشهد، روز سه شنبه گذشته زمانی آغاز شد که پلیس 110 تهران بزرگ پیامکی را از یک سیم کارت تلفن همراه اول دریافت کرد.

این پیامک مضمونی چنین داشت : مرا در یک مکان ناشناس در مشهد به گروگان گرفته اند و گفته اند که باید 50 میلیون تومان جور کنی وگرنه بلایی به سرت می آوریم! ماموران پلیس 110 نیز با دیدن مضمون این پیامک به تکاپو افتادند و بلافاصله پیامک مذکور را برای بررسی های پلیسی و به طور محرمانه به پلیس خراسان رضوی ارسال کردند.

با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و احتمال به خطر افتادن جان گروگان، بی درنگ سردار محمدکاظم تقوی (فرمانده باتجربه انتظامی خراسان رضوی) دستورات ویژه ای را برای ردیابی این پیامک صادر کرد و بدین ترتیب گروه حرفه ای و تخصصی از نیروهای کارآزموده دایره مبارزه با گروگان گیری به حالت آماده باش درآمدند تا اقدامات عملیاتی خود را آغاز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیگنال نجات از مخفیگاه مخوف!

سیگنال نجات از مخفیگاه مخوف!