مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 14:052020-12-03پزشكي

عدالت در سلامت بهترین گزینه استراتژیک در مقابل بیماری هاست


معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به مناسبت 5 دسامبر؛ روز جهانی داوطلب، با اشاره به همه گیری بیماری کووید 19 تصریح کرد: - معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به مناسبت 5 دسامبر؛ روز جهانی داوطلب، با اشاره به همه گیری بیماری کووید 19 تصریح کرد: عدالت در سلامت بهترین گزینه استراتژیک در مقابل بیماری هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وبدا، دکتر علیرضا رِییسی در این پیام خطاب به معاونین بهداشت دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور تاکید کرد: اعتبار بخشیدن و حق تقدم دادن به پیشگیری بر سایر اقدامات در نظام سلامت نه تنها هزینه کردن نیست بلکه سرمایه گذاری برای حال و آینده است.

معاون بهداشت همچنین در این پیام تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران می کوشد تا مقوله بهداشت و درمان در ابعاد جسمی و روانی را نه مقوله ای در حیطه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بلکه جامع نگر، فراگیر و بین بخشی لحاظ کند و با اجرای برنامه های جامع و متنوع برای ارتقای سلامت گام بردارد.

متن کامل پیام معاون بهداشت به مناسبت روز جهانی داوطلب به شرح زیر است: همه گیری کووید- 19 به ما یادآوری کرد که عامل بیماری زا فارغ از نژاد، جنسیت، جغرافیا، ثروت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت در سلامت بهترین گزینه استراتژیک در مقابل بیماری هاست

عدالت در سلامت بهترین گزینه استراتژیک در مقابل بیماری هاست