مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 13:302020-12-03بين الملل

ایوانکا ترامپ بازجویی شد


دختر بزرگ رییس جمهوری در حال کناره گیری آمریکا به عنوان بخشی از تحقیقات دادستان کل واشنگتن درباره ادعای سوء استفاده از بودجه های غیرانتفاعی برای مراسم تحلیف پدرش در سال 2016 میلادی بازجویی شد.

- دختر بزرگ رییس جمهوری در حال کناره گیری آمریکا به عنوان بخشی از تحقیقات دادستان کل واشنگتن درباره ادعای سوء استفاده از بودجه های غیرانتفاعی برای مراسم تحلیف پدرش در سال 2016 میلادی بازجویی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز، دفتر کارل ریسین ، دادستان کل واشنگتن در شکایت تنظیم شده در دادگاه افشا کرد که ایوانکا ترامپ، دختر بزرگ و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا روز سه شنبه توسط وکلای دفتر دادستان کل واشنگتن بازجویی شده است.

ریسین در یکی از شکایت های مربوط به ژانویه 2020 مدعی شد که شرکت ها و هتل های دونالد ترامپ از بودجه های غیرانتفاعی سوء استفاده کرده تا خانواده ترامپ را بیش از پیش متمول سازند.

دفتر دادستان کل واشنگتن از پنجاه و هشتمین کمیته تحلیف ریاست جمهوری شکایت کرد و آن را به سوء استفاده از بیش از 1 میلیون دلار بودجه جمع آوری شده توسط این سازمان غیرانتفاعی برای پرداخت هزینه های بسیار بالا به هتل ترامپ در واشنگتن برای مراسم تحلیف وی در سال 2017 متهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایوانکا ترامپ بازجویی شد

ایوانکا ترامپ بازجویی شد