مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 12:002020-12-03بين الملل

سازمان ملل: در حال حاضر 20 هزار نیروی خارجی یا مزدور در لیبی حضور دارند


جانشین نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در لیبی نسبت به خطرات وجود پایگاه هایی نظامی با حضور نیروهای خارجی در خاک لیبی هشدار داد.

- جانشین نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در لیبی نسبت به خطرات وجود پایگاه هایی نظامی با حضور نیروهای خارجی در خاک لیبی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، استفانی ویلیامز، جانشین نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در لیبی در افتتاحیه گفت وگوی طرف های لیبیایی در تونس ضمن هشدار نسبت به خطرات وجود پایگاه هایی نظامی با حضور نیروهای خارجی در خاک لیبی، خطاب به مردم لیبی گفت: در حال حاضر 10 پایگاه نظامی در سراسر کشور شما و نه فقط در یک منطقه وجود دارند و امروز این پایگاه ها به صورت جزیی و یا کلی توسط نیروهای خارجی اداره می شوند.

ویلیامز در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر 20 هزار نیروی خارجی و یا مزدور در کشور شما حضور دارند و این نقض وحشتناک حاکمیت لیبی است.

جانشین نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در لیبی افزود: شاید گمان کنید که این خارجی ها به عنوان مهمان در کشور شما حضور دارند اما آنها در حال حاضر خانه های شما را اشغال کرده اند و این نقض آشکار ممنوعیت تسلیحاتی است.

او در ادامه گفت: اینها (نیروهای خارجی) همان کسانی هستند که باعث سرازیر شدن اسلحه به لیبی هستند در حالی که لیبی به سلاح بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: در حال حاضر 20 هزار نیروی خارجی یا مزدور در لیبی حضور دارند

سازمان ملل: در حال حاضر 20 هزار نیروی خارجی یا مزدور در لیبی حضور دارند