مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 11:402020-12-03فرهنگي

فیلم 40 دقیقه ای «مادر» اکران می شود


به گزاش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فیلم کوتاه مادر به کارگردانی لیلا میرهادی به مناسبت روز جهانی معلولان بر روی پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان .

- کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی معلولان یکی از تولیدات سینمایی خود را به صورت آنلاین نمایش می دهد.

به گزاش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فیلم کوتاه مادر به کارگردانی لیلا میرهادی به مناسبت روز جهانی معلولان بر روی پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای علاقه مندان اکران می شود.

فیلم 40 دقیقه ای مادر از جمله آثار امور سینمایی کانون پرورش فکری است که هنرمندانی همچون رویا نونهالی، بامداد انصاریان، علی مدرسی، رزا عرفانیان و حمید دانشفر در آن ایفای نقش کرده اند.

این فیلم از روز 13 آذر 1399 به مدت سه روز در پرتال اینترنتی کانون برای علاقه مندان به سینما اکران می شود.

با توجه به فراگیری بیماری کرونا ویژه برنامه روز جهانی معلولان امور سینمایی و تئاتر کانون در فضای مجازی برگزار خواهد شد و یک فیلم و 2 تئاتر با محتوای مرتبط با این روز در سایت کانون در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم 40 دقیقه ای «مادر» اکران می شود

فیلم 40 دقیقه ای «مادر» اکران می شود