مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:302020-12-03پزشكي

اشغال 518 تخت بیمارستانی توسط بیماران کرونایی در زنجان


طبق آخرین آمار کرونا در استان زنجان، امروز (13 آذرماه) 37 مورد مثبت بستری و 185 مورد مثبت سرپایی از لحاظ آزمایشگاهی و فوت 8 بیمار کرونایی ثبت شد.

- ایسنا/زنجان طبق آخرین آمار کرونا در استان زنجان، امروز (13 آذرماه) 37 مورد مثبت بستری و 185 مورد مثبت سرپایی از لحاظ آزمایشگاهی و فوت 8 بیمار کرونایی ثبت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی زنجان، بر اساس آخرین اخبار کرونا، استان زنجان در پیک سوم کرونا قرار دارد که قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا تنها با رعایت جدی پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت بهداشت فردی و آداب تنفسی و فاصله اجتماعی امکان پذیر خواهد بود.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان، با توجه به اعمال محدودیت و ممنوعیت های کرونایی، شاهد کاهش قطره چکانی بستری و سرپایی کرونا در استان زنجان هستیم و شهر زنجان هم اینک در وضعیت نارنجی قرار دارد.

در خصوص وضعیت مبتلایان ویروس کرونا در استان زنجان طی 24 ساعت گذشته، در حال حاضر 518 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند و بستری جمعی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 17 هزار و 99 نفر بوده است.

طی 24 ساعت گذشته، 185 مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا به صورت سرپایی شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشغال 518 تخت بیمارستانی توسط بیماران کرونایی در زنجان

اشغال 518 تخت بیمارستانی توسط بیماران کرونایی در زنجان