مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:302020-12-03حوادث

آوار روز بارانی اصفهان روی سر مرد 45 ساله


ماموران آتش نشانی اصفهان دیروز جسد مرد 45 ساله ای را از زیر آوار یک ساختمان مخروبه و قدیمی بیرون آوردند که بر اثر شدت جرحات وارده فوت شده بود.

- ایسنا/اصفهان ماموران آتش نشانی اصفهان دیروز جسد مرد 45 ساله ای را از زیر آوار یک ساختمان مخروبه و قدیمی بیرون آوردند که بر اثر شدت جرحات وارده فوت شده بود.

از همان ساعات اولیه پیدا شدن این جسد، گمانه زنی های بسیاری مطرح شد و گفته شد این جنازه متعلق به یکی از کارتن خواب های اصفهان بوده که در زمین مخروبه زندگی می کرده، اما به دلیل بارش باران در روز گذشته (چهارشنبه_12 آذرماه) دیوارهای مخروبه روی سر او فرو ریخته و منجر به فوت او شده است.

فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به ایسنا گفت: ساعت 16 و 34 دقیقه روز گذشته، شهروندان اصفهانی با تماس با سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از ریزش آوار و محبوس شدن فردی در خیابان امام خمینی(ره) خبر دادند.

وی افزود: بعد از اطلاع از این حادثه ماموران آتش نشانی ایستگاه شماره 10 به محل حادثه اعزام شدند و عملیات جست جو و خروج فرد از زیر آوار آغاز شد.

فرد حادثه دیده پس از خروج از زیر آوار به ماموران اورژانس تحویل داده شد، اما متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده در اثر ریزش آوار فوت کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوار روز بارانی اصفهان روی سر مرد 45 ساله

آوار روز بارانی اصفهان روی سر مرد 45 ساله