مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:202020-12-03فرهنگي

انجام رسالت انسانی آری یا خیر!


خدیجه مهدوی، کارشناس تئاتر و مدرس نمایش خلاق در یادداشتی که در باب رسالت انسانیت حین انجام وظیفه اداری نوشته و آن را در اختیار ایسنا قرار داده است می نویسد؛ - ایسنا/قزوین خدیجه مهدوی، کارشناس تئاتر و مدرس نمایش خلاق در یادداشتی که در باب رسالت انسانیت حین انجام وظیفه اداری نوشته و آن را در اختیار ایسنا قرار داده است می نویسد؛ سرخوردگی از انجام رسالت انسانی آن هم حین مأموریت اداری کابوسی وحشتناک است که می تواند وجدان بیدار میلیون ها انسان خدوم و شاغل در قامت کادرهای دولتی و فرهنگی را به چالش بکشاند.

حادثه ای که فقط در انجام صرف وظیفه شغلی در کسوت هنرمند یا کارشناس خلاصه نمی شود و وجدان بیدار و وظیفه انسانی را در محکمه عدالت و انسانیت به شهودیت می طلبد.

ماجرا جایی اسفبارتر می شود که رد پای این ناعدالتی را باید در مراکز فرهنگی و محفلی که داعیه دار توسعه بصیرت و انسان دوستی است جستجو کرد.

تضاد غم انگیزی است آنچه در دنیای کلمات و عبارت در لفافه احقاق حق و سوق دادن مردم به دستگیری از یکدیگر در زرورق کلمات غلط انداز پیچیده می شود با آنچه در واقعیت روی می دهد.

در زمانی نه چندان دور بود که در حین مأموریت اداری برای نجات یکی از اعضای نوجوان کتابخانه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زیرمجموعه وزارت آموزش وپرورش برای ممانعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام رسالت انسانی آری یا خیر!

انجام رسالت انسانی آری یا خیر!