مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-03اقتصادي

توسعه چابهار در گرو توسعه میلک است


استاندار سیستان وبلوچستان با بیان اینکه توسعه چابهار در گرو توسعه میلک است، گفت: مرز میلک باید همزمان با بندر چابهار توسعه یابد تا به اهداف مهم در بخش ترانیت و صادرات دست یابیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در نشست با ناظر جدید گمرکات سیستان وبلوچستان و مدیرکل گمرک زاهدان اظهار داشت: بندر چابهار تنها بندر اقیانوسی کشور و کوتاه ترین مسیر دسترسی کشورهای آسیای میانه به آب های آزاد محسوب است.

وی افزود: مرز میلک دروازه توسعه بندر چابهار است بنابراین باید توسعه این بندر و مرز میلک همزمان با هم صورت پذیرد.

استاندار سیستان وبلوچستان بیان کرد: با تلاش همه مجموعه ها بیش از 98 درصد از کالاهای وارد شده به بندر چابهار، کالاهای اساسی بوده است.

وی تصریح کرد: با همکاری تمامی دستگاه های متولی انبارهای طریق القدس که در سال 86 بر اثر توفان گونو از بین رفته بود دوباره بازسازی و مورد استفاده قرار می گیرند.

موهبتی با بیان اینکه گمرک باید به عنوان پلیس اقتصادی در مرزهای رسمی حضور داشته و ایفای نقش کند خاطرنشان کرد: انسداد راه توسعه کشور نیست اما باید جلوی اقدامات غیرقانونی برخی افراد که اقتصاد کشور را به مخاطره می اندازند گرفته شود و به کسانی که در راستای توسعه اقتصادی کشور تلاش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه چابهار در گرو توسعه میلک است

توسعه چابهار در گرو توسعه میلک است