مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:102020-12-03پزشكي

بعد از کووید 19 باید بیمارستان های تاب آور داشته باشیم


مشاور منطقه ای سازمان جهانی بهداشت در دفتر مدیترانه شرقی، بر این باور است که بعد از بحران کووید 19 باید نگاهی جدید به حوزه بیمارستانی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید رواقی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و مشاور منطقه ای سازمان جهانی بهداشت در دفتر مدیترانه شرقی، گفت: با اعلام همه گیری جهانی کووید 19 از مارچ 2020 از سوی سازمان جهانی بهداشت تمام بیست و دو کشور منطقه مدیترانه شرقی با این ویروس درگیر شدند و تعداد بیماران این کشورها تا 25 نوامبر حدود سه میلیون و 923 هزار مورد اعلام و تا همین تاریخ حدود 92 هزار مرگ تایید و گزارش شد.

وی اظهار کرد: مسئله کووید 19 نقش بیمارستان ها را به عنوان یکی از اجزای نظام سلامت نشان داد و بیمارستانها هم در آماده سازی و هم در پاسخ به پیامدهای کووید 19 نقش بارزی در تمام این کشورها از جمله کشور ایران داشتند.

رواقی افزود: ما برای به دست آوردن تجربه لازم در خصوص پاسخ و آمادگی بیمارستان ها نسبت به کووید 19 در این کشورها مطالعه ای را انجام دادیم تا آمادگی بیمارستان ها در این کشور ها را بررسی کنیم و بدانیم با چه چالش هایی روبه رو بودند و چه اقداماتی را انجام داده اند تا بتوانند این چالش ها را مدیریت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از کووید 19 باید بیمارستان های تاب آور داشته باشیم

بعد از کووید 19 باید بیمارستان های تاب آور داشته باشیم