مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 22:202020-12-02بين الملل

شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز به مکانی فوق سری منتقل شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مارک تاربیلا ، عضو پارلمان اروپا می گوید که سلمان بن عبدالعزیز شاهزاده سعودی بازداشتی در یک ویلای تحت کنترل در ریاض، - عضو پارلمان اروپا گفت که مقامات سعودی پس از حدود سه سال بازداشت خودسرانه شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز و پدرش طی روزهای اخیر او را به یک مکان فوق سری منتقل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مارک تاربیلا ، عضو پارلمان اروپا می گوید که سلمان بن عبدالعزیز شاهزاده سعودی بازداشتی در یک ویلای تحت کنترل در ریاض، چند روزی است که به مکانی نامعلوم منتقل شده است.

خبرگزاری فرانسه نوشت که تاربیلا در نامه ای به نماینده عربستان سعودی نزد اتحادیه اروپا گفته است که شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز و پدرش از ویلا به مکانی نامعلوم و فوق سری منتقل شدند.

در این نامه که مورخ امروز سه شنبه است، تاکید شده که بازداشت این دو نفر، خودسرانه است و نقض تعهدات داخلی و بین المللی از سوی عربستان محسوب می شود.

در نامه مذکور آمده است: من از شما می خواهم که از دولت عربستان سعودی بخواهید تا بلافاصله محل نگهداری شاهزاده سلمان و پدرش عبدالعزیز بن سلمان را فاش کند.

خبرگزاری فرانسه گفت: انتقال شاهزاده سعودی به مکانی نامعلوم پس از گذشت قریب به سه سال از بازداشت خانگی او نشان می دهد که عربستان سعودی فشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز به مکانی فوق سری منتقل شده است

شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز به مکانی فوق سری منتقل شده است