مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 20:202020-12-02بين الملل

دفتر شیخ زکزاکی: بوکوحرام نماینده مسلمانان نیست


دفتر رهبر جنبش اسلامی نیجریه با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن کشتار کشاورزان بیگناه ایالت بورنو این کشور توسط تروریست های بوکوحرام، اعلام کرد که این گروه تروریستی به هیچ وجه نماینده مسلمانان نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در بیانیه ای که از سوی دفتر شیخ ابراهیم زکزاکی روز چهارشنبه منتشر شده است و نسخه ای از آن در حساب رسمی این دفتر در توییتر قرار گرفته، آمده است: آنها (بوکوحرام) به هیچ وجه نماینده اسلام نیستند در حقیقت آنها توسط نیروهایی ایجاد شده اند که تصمیم دارند چهره صلح آمیز اسلام را از بین ببرند.

در ادامه این بیانیه آمده که افزایش حملات تروریستی و آدم ربایی آخرین نمونه از اقدامات رژیم حاکم بوهاری در نیجریه است و این رژیم به جای محافظت از جان و مال مردم که وظیفه هر دولتی بوده، در تلاش برای کشتن و از بین بردن معیشت مردم بیگناه است.

این بیانیه افزوده است: چنین اقداماتی برای کسانی که خواستار اجرای عدالت در سراسر کشور هستند موضوع جدیدی نیست و حتی اخیرا معترضان صلح طلب به دلیل اعتراض مسالمت آمیز به ادامه بازداشت غیرقانونی شیخ زکزاکی در آبوجا مورد حملات بیرحمانه عوامل امنیتی قرار گرفته اند.

گروه تروریستی بوکوحرام روز یکشنبه به کشاورزان روستای گارین کواشبه در ایالت بورنو نیجریه که در حال کار در مزارع برنج بودند، حمله کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر شیخ زکزاکی: بوکوحرام نماینده مسلمانان نیست

دفتر شیخ زکزاکی: بوکوحرام نماینده مسلمانان نیست