مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 19:402020-12-02اقتصادي

نماینده مجلس: بحران بعدی افزایش قیمت مرغ نخواهیم داشت


عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: قانون تمرکز باید به وزارت جهادکشاورزی برگردد و این موضوع دغدغه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ ذبیح الله اعظمی ساردویی شامگاه چهارشنبه 12 آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به دلایل افزایش قیمت محصولات کشاورزی و دامی و تامین این امنیت غذایی گفت: داستان افزایش قیمت مرغ تقریبا به 5 ماه پیش بر می گردد که مقداری تنش در واردات نهاده های دامی و خوراک دامی به علت تامین ارز برای واردات ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از واردات نهاده های دامی و خوراک دامی به دلیل افزایش بی رویه قیمت دلار وارد بازار سیاه شد و همین امر سبب ایجاد تنشی در قیمت محصولات دامی و کشاورزی ایجاد کرد اظهار کرد: طبق قانون نهاده های خوراک دام به صورت عمده و 100 درصدی باید وارد سامانه بازرگاه می شد و مرغدار و دامدار باید از این طریق نیاز خود را خریداری می کرد که متاسفانه در چند ماه گذشته این اتفاق رخ نداد به طوری که تقریبا 55 درصد این محصولات وارد سامانه بازرگاه و 45 درصد وارد بازار ازاد می شد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون تمرکز مصوب مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قانون تمرکز یکی از قانون های مهمی بود که در سال 91 توسط مجلس شورای اسلامی مصوب و در بهار سال 92 توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: بحران بعدی افزایش قیمت مرغ نخواهیم داشت

نماینده مجلس: بحران بعدی افزایش قیمت مرغ نخواهیم داشت