مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 17:052020-12-02اقتصادي

روند ابتلا به ویروس کرونا در چهارمحال 25 درصد کاهش یافت


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: با اعمال محدودیت در ابتدای آذرماه میزان ابتلا به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری 25 درصد کاهش یافته است اما نباید در رفع محدودیت ها عجله کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد مجید شیرانی در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گفت: با اعمال محدودیت در ابتدای آذرماه میزان ابتلا به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری 25 درصد کاهش یافته است اما نباید در رفع محدودیت ها عجله کرد زیرا حجم بیماری زیاد است و ممکن است مجدد روند ابتلا افزایشی شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه استان در زمینه ابتلا به ویروس در حال حاضر در جایگاه 17 قرار دارد، تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت شهرستان های سامان و کیار قرمز است و شهرکرد، بروجن، فارسان، لردگان، خانمیرزا و اردل در وضعیت نارنجی و شهرستان های کوهرنگ و بن زرد است و محدودیت مشاغل در هر شهرستان با توجه به وضعیت موجود اعمال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کیت های تست سریع کرونا در روز گذشته وارد استان شده اند و در مرحله آزمایش هستند و از هفته آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت و این موضوع کمک خوبی به اجرای طرح محله محور مقابله با ویروس کرونا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند ابتلا به ویروس کرونا در چهارمحال 25 درصد کاهش یافت

روند ابتلا به ویروس کرونا در چهارمحال 25 درصد کاهش یافت