مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 15:502020-12-02سياسي

جلوگیری از تجمعات بهترین راهکار مبارزه با کرونا


هوشمندسازی ترددها، جلوگیری از اجتماعات و اجرای دورکاری در ادارات بهترین تصمیم در راستای جلوگیری هرچه بیشتر شیوع کرونا بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، عباس رضایی، با اشاره به اینکه هنوز مشخص نیست محدودیت ها در هفته آینده ادامه خواهد داشت یا خیر، افزود: تاکنون تصمیمی در این راستا اتخاذ نشده است و امروز به صورت ویدئوکنفرانس با رییس ستاد قرارگاه عملیاتی کرونا جلسه ای خواهیم داشت و به زودی تصمیمات به سمع و نظر مردم می رسد.

استاندار اصفهان گفت: تست فوری در شهر های دور افتاده که دستگاه تست پی سی آر وجود ندارد در نظر گرفته شده است و مسؤولان وزارت بهداشت و شرکت های دانش بنیان اقدامات خلاقانه و بی نظیری در راستای تست فوری کرونا انجام دادند.

آمار بستری و مرگ و میر بر اثر کرونا در اصفهان کاهش داشته استرضایی میزان مرگ و میر بر اثر کرونا در افراد با سنین بالا را بیشتر ذکر و اضافه کرد: متوسط سن جمعیت در اصفهان نسبت به دیگر استان ها بالاتر است و سالمندان باید بیشتر پروتکل ها را رعایت کنند.

استاندار اصفهان افزود: مردم استان اصفهان فهم و شعور و آگاهی خود را در این محدودیت ها نشان دادند و در رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگام بودند.

وی گفت: ویروس کرونا ویروس تازه است و ما هنوز رفتار این ویروس را شناسایی نکردیم، تاکنون واکسن و داروی قطعی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تجمعات بهترین راهکار مبارزه با کرونا

جلوگیری از تجمعات بهترین راهکار مبارزه با کرونا