مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 15:402020-12-02سياسي

آغاز تست سرد پروژه معدن مس «درآلو» توسط قرارگاه خاتم در نیمه اول 1400


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: نیمه اول سال 1400 انشاءالله تست سرد پروژه معدن مس درآلو رابر آغاز خواهد شد که می تواند زنجیره ارزش مس را تکمیل کند و در دوران تحریم می تواند دستاورد بزرگی برای قرارگاه و وزارت صمت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رابر، سردار سعید محمد امروز در حاشیه بازدید از پروژه های سد شهیدان امیرتیموری (صفارود)، تونل و پروژه انتقال آب رابر به کرمان و معدن مس درآلو رابر اظهار داشت: توفیقی شد امروز از پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم دراستان کرمان بازدیدی داشته باشیم که پروژه سدشهیدان امیرتیموری (صفارود) پروژه ای است که قرار است آب کرمان، آب رابر و معدن مس درآلو را تامین کند و از روند پیشرفت خوبی برخورداراست.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء عنوان کرد: قرارگاه خاتم در شهرستان رابر علاوه بر سد شهیدان امیرتیموری، تونل و خط لوله انتقال آب را در دست اجرا دارد که از روند پیشرفت خوبی برخوردار است و علیرغم اینکه مدتی به علت یکسری مسائل حقوقی و قضایی پروژه متوقف شده بود با همت مسئولین استان مسائل حل شد و پروژه با سرعت خوبی در دست اجراست.

  وی افزود: سد شهیدان امیرتیموری در حال حاضر 89 درصد پیشرفت دارد که در ابتدای سال آینده تکمیل خواهد شد و پروژه تونل و خط لوله بعد از حل مسائل مالی شتاب بیشتری خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تست سرد پروژه معدن مس «درآلو» توسط قرارگاه خاتم در نیمه اول 1400

آغاز تست سرد پروژه معدن مس «درآلو» توسط قرارگاه خاتم در نیمه اول 1400