مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 15:202020-12-02اقتصادي

واکسن رایگان کرونا دولت پاکستان برای شهروندان این کشور


دولت پاکستان که هفته گذشته بودجه 150 میلیون دلاری برای سفارش واکسن کرونا را تصویب کرد، تصمیم به ارائه رایگان این واکسن برای شهروندانش تا 4 ماه آینده گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، تصمیم فعلی دولت پاکستان برای تامین رایگان واکسن کرونا برای مردم این کشور درحالی اعلام می شود که موج دوم شیوع ویروس کووید-19 منجر به تعطیلی فوری مراکز آموزشی در سراسر پاکستان شده و دولت بر لزوم اتخاذ اقدامات فوری برای کنترل شیوع این ویروس تاکید دارد.

منابع رسمی پاکستان گزارش دادند، دولت اسلام آباد 150 میلیون دلار بودجه اختصاصی برای سفارش واکسن کرونا و دریافت به موقع اعلام کرده و در گامی جدید قرار است این واکسن ها به صورت رایگان برای بیماران و سایر شهروندان تامین شود.

خانم نوشین حامد دبیر پارلمانی وزارت بهداشت پاکستان در این خصوص گفت: دولت اسلام آباد در حال تامین بودجه بیشتر برای خرید به موقع واکسن کرونا است و پیش بینی می شود ظرف چهار تا پنج ماه آینده ارائه آن برای شهروندان آغاز شود.

وی با اعلام شروع مرحله سوم و نهایی آزمایش واکسن چینی کرونا در پاکستان افزود: این کشور با طرف های آمریکایی و شرکت های چندملیتی نیز در تماس است و از این طریق آسان ترین مسیر را برای خرید واکسن انتخاب خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن رایگان کرونا دولت پاکستان برای شهروندان این کشور

واکسن رایگان کرونا دولت پاکستان برای شهروندان این کشور