مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 14:552020-12-02اجتماعي

ارسال 410 هزار پیامک تردد غیرمجاز کرونایی/ جریمه کدام خودروها پاک می شود؟


رییس پلیس راهور ناجا با اعلام آخرین آمار جرایم تردد غیرمجازخودروها در کشور گفت: رانندگان وسایل نقلیه مجاز نگران پیامک جریمه نباشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار سیدکمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به اجرای طرح محدودیت های تردد در کشور اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح محدودیت های تردد در کشور تاکنون براساس آنچه که ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ کرده است، علی رغم شرایط جوی بد نیروهای پلیس راهور به طور کامل در محور های شمالی کشور و محور های متأثر از بارش برف و باران حضور داشته اند.

سردار هادیانفر ادامه داد: مردم هم همکاری کاملی را با ما داشتند و هماهنگ با دستورالعمل ها و اطلاع رسانی ها عمل کردند و در هیچ یک از مبادی ورودی یا خروجی شهرها تنش و یا درگیری با مردم را نداشتیم و اکثریت قریب به اتفاق از این طرح تمکین کردند.

*410 هزار پیامک به رانندگان متخلف خودروهای پلاک های غیربومی سردار هادیانفر با بیان اینکه حدود 511 هزار تذکر و عودت خودروها به مبدأ را داشتیم، افزود: 410 هزار پیامک را برای افراد متخلفی که با پلاک غیر بومی قصد ورود به شهر های قرمز و نارنجی داشتند و هم برای ممنوعیت تردد شبانه در ساعات 21 شب تا 4 صبح  ارسال کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 410 هزار پیامک تردد غیرمجاز کرونایی/ جریمه کدام خودروها پاک می شود؟

ارسال 410 هزار پیامک تردد غیرمجاز کرونایی/ جریمه کدام خودروها پاک می شود؟