مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 14:052020-12-02حوادث

کشف 2 محموله سلاح و مواد مخدر در استان فارس


رییس کل دادگستری استان فارس از کشف دو محموله سلاح و مواد مخدر در شهرستان های فسا و شیراز طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی با تأکید بر اینکه نظارت دادستان های حوزه های قضایی و هوشیاری ضابطان قضایی نقش عمده ای در حفظ و صیانت از امنیت استان دارد گفت: همکاری و تعامل دستگاه قضایی و هوشیاری ضابطین قضایی زمینه کشف 5 قبضه سلاح جنگی در شهرستان فسا و همچنین کشف 494 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شده است.

این مقام ارشد قضایی استان با اشاره به اینکه در پرونده های مذکور دو نفر دستگیر و با دستور مقام قضایی روانه زندان شده اند گفت: طبق گزارشات قضایی واصل شده سلاح های جنگی کشف شده از شرق کشور وارد شده بودند و قاچاقچیان قصد عرضه و توزیع آن در شهرستان فسا را داشتند که با اشراف اطلاعاتی و عملیات به موقع مأموران این اقدام قاچاقچیان با شکست مواجه شد.

رییس کل دادگستری فارس همچنین در خصوص مواد مخدر کشف شده نیز بیان داشت: پس از شناسایی خودرو حامل مواد نیروی انتظامی با ایجاد ایست بازرسی هدفمند موفق به کشف مواد و توقیف خودرو و کشف مواد شد.

او تصریح کرد پرونده قضایی در خصوص دستگیرشدگان تشکیل شده و تحقیقات اولیه در راستای شناسایی سایر عوامل احتمالی دخیل تحت نظر مقام قضایی آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 محموله سلاح و مواد مخدر در استان فارس

کشف 2 محموله سلاح و مواد مخدر در استان فارس