مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 13:502020-12-02بين الملل

پوتین: ارمنستان ناگزیر به تصمیمات دردناک درباره قره باغ شد


رییس جمهوری روسیه از امضای توافقنامه آتش بس در منطقه قره باغ توسط نیکول پاشینیان تقدیر کرد و گفت، هیچ جایگزینی برای این گام نبود.

- رییس جمهوری روسیه از امضای توافقنامه آتش بس در منطقه قره باغ توسط نیکول پاشینیان تقدیر کرد و گفت، هیچ جایگزینی برای این گام نبود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه امروز در نشست مجازی سازمان همکاری امنیت جمعی با اشاره به این که ارمنستان اخیرا از مرحله بسیار سختی در تاریخ خود عبور کرد، تصریح کرد، رهبری ارمنستان و نخست وزیر آن تصمیمات سختی را گرفتند.

اما برای ملت ضروری بود.

مسلما این تصمیمات دردناک بودند و من بار دیگر تاکید می کنم این تصمیمات ضروری بوده و شجاعت بزرگ فردی نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان را می طلبید.

رییس جمهوری روسیه اشاره کرد، رهبران معاهده صلح امنیت جمعی میزان مسؤولیتی که پاشینیان در خصوص امضای توافقنامه آتش بس بر عهده دارد را درک می کنند.

او اضافه کرد: پاشینیان این مسؤولیت را به دوش گرفته و ماموریت ما حمایت از او و تیمش در حال حاضر است تا زمینه مسالمت آمیز فراهم شده و اجرای تصمیمات گرفته شده تضمین شود و به مردمی که از شرایط سخت زندگی رنج می برند، کمک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: ارمنستان ناگزیر به تصمیمات دردناک درباره قره باغ شد

پوتین: ارمنستان ناگزیر به تصمیمات دردناک درباره قره باغ شد