مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 13:352020-12-02اجتماعي

اصفهان برفی می شود/کاهش 1 تا 2 درجه ای دما


کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان، شاهد بارش باران، مه آلودگی و در مناطق سردسیر و کوهستانی شاهد بارش برف هستیم.

- حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر نفوذ سامانه ناپایدار از اوایل وقت امروز بر روی استان اصفهان است و بر این اساس امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه در اکثر مناطق استان وضعیت جوی به شکل افزایش ابر و همراه بارش پیش بینی می شود.

وی افزود: بر این اساس شاهد بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعد و برق، مه آلودگی و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف هستیم که شدت بارش در مناطق غرب، شمال و شمال شرق استان اصفهان خواهد بود.

احتمال آب گرفتگی معابر عمومی و لغزندگی جاده ها کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به احتمال آب گرفتگی معابر عمومی، به ویژه در مناطق غرب و شمال استان، لغزندگی جاده ها، مه آلودگی و کاهش دید در جاده ها و گردنه ها گفت: خودداری از صعود به ارتفاعات، حفظ فاصله از حریم رودخانه ها و مسیل ها توصیه می شود.

وی اضافه کرد: همچنین استفاده از وسایل ایمنی هنگام تردد در جاده های کوهستانی و تجهیز نمودن خودروها به وسایل زمستانی در محورهای مواصلاتی، در نظرگرفتن تمهیدات لازم و اقدامات پیشگیرانه ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان برفی می شود/کاهش 1 تا 2 درجه ای دما

اصفهان برفی می شود/کاهش 1 تا 2 درجه ای دما