مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 13:152020-12-02سياسي

واکنش های ناپخته به یک ترور منسجم


آنچه در این روزها از بُعد رسانه ای حادثه رخ داد یک آشفتگی و تشویش کامل آن هم به روایت کارشناسان است که از نگاه غیرمنسجم مدیران ارشد کنونی به رسانه حکایت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، شرق نوشت؛ دشمن در این ترور از سبک و شیوه کاملا جدید، حرفه ای و تخصصی استفاده کرد .

این بخشی از روایت دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران از پرونده ترور دانشمند ایرانی، محسن فخری زاده است که بر شیوه جدید، حرفه ای و تخصصی دشمن یا همان عوامل طراح در این ترور تأکید می کند؛ اما واکنش ایران در بُعد رسانه ای به این ماجرا تا چه اندازه حرفه ای و تخصصی بوده است؟ در روزهای گذشته بخش وسیعی از واکنش ها و اظهارنظرها درباره ترور یک دانشمند ایرانی آن هم در نزدیکی تهران، به ابعاد نظامی و اطلاعاتی اختصاص داشت و کارشناسان به بررسی نقاط ضعف و قوت سیستم های اطلاعاتی و گروه های نظامی کشور در برخورد با چنین حوادثی پرداختند.

با این حال، این عملیات ترور پس از وقوع موجی رسانه ای دارد و بی شک بخش مهمی از هر پرونده ای موج رسانه ای است.

واکنش رسانه ای غیرمنسجم و آشفته می تواند بزرگ ترین عملیات و قدرتمندترین عملکرد را به ضعفی بزرگ تبدیل و تصویر کند یا اینکه از ضعیف ترین کنش ها، قهرمانی ها بسازد و به طورکلی در نمایش قدرت سهمی بالا داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش های ناپخته به یک ترور منسجم

واکنش های ناپخته به یک ترور منسجم