مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:552020-12-02بين الملل

ماکرون: تا دولت لبنان تشکیل نشود از پول خبری نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که به گفته نشریه فیگارو ، نقشه اقتصادی که دولت پاریس برای بیروت کشیده بود دیگر به پایان رسیده، - ریاست جمهوری فرانسه ادعا کرد تا زمانی که کابینه دولت لبنان تشکیل نشود، اجازه رسیدن حمایت های مالی بین المللی به این کشور را نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که به گفته نشریه فیگارو ، نقشه اقتصادی که دولت پاریس برای بیروت کشیده بود دیگر به پایان رسیده، اما به نظر می رسد امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه هنوز تمایلی به دست کشیدن از دخالت در امور داخلی لبنان ندارد.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، یک مقام دفتر ریاست جمهوری فرانسه امروز (چهارشنبه) ضمن لازم دانستن ممیزی بانک مرکزی لبنان گفت تا زمانی که دولتی در بیروت نباشد، هیچ حمایت مالی بین المللی نیز به این کشور اعطا نخواهد شد.

وی طی اظهاراتی پیش از برگزاری نشست مجازی گروه حمایت برای ارزیابی وضعیت انسانی در لبنان، اظهار داشت: برای قرض یا وام دادن، باید [به طرف مقابل]اعتماد داشته باشید، و در آنجا (لبنان) اعتماد وجود ندارد .

بر این اساس، این مقام که خواست نامش فاش نشود، با لحنی تهدیدآمیز افزود: تا زمانی که دولت معتبری در (لبنان) نباشد، وضعیت به همین شکل خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون: تا دولت لبنان تشکیل نشود از پول خبری نیست

ماکرون: تا دولت لبنان تشکیل نشود از پول خبری نیست